expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 28 lipca 2015

Łazienka


We wrześniu szykuje się u mnie remont łazienki . W poszukiwaniu inspiracji zauważyłam ,że nigdy do tej pory nie umieściłam postu o tym ważnym pomieszczeniu :)
Więc   nadrabiam i zapraszam na przegląd kilku łazienek , które bardzo mi się podobają . Zastanawiam się w którym kierunku iść z tym naszym remontem -zaznaczę ,że łazienka jest mała i pełni funkcje gościnne - jak na razie nie ma prysznica i w tym cały problem i po to te zmiany :)  . Skłaniam się ku szarym płytkom  i ocieplającego  drewna, a raczej mój mąż obrał ten kierunek - gdyż łazienka gościnna ma być bardziej męska :)
 Życzenie męża zostanie spełnione teraz trzeba popracować nad ostatecznym projektem .

  Która łazienka przypadła Wam do gustu ?








żródło :http://www.homebook.pl

23 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Urządzenie łazienki w niebanalny sposób jest zawsze trudnym wyzwaniem, zwłaszcza jeżeli mieści się ona na poddaszu. Nie mniej jednak tutaj świetnie sobie z tym poradzono i sama na pewno będę czerpać inspiracje w powyższych zdjęć.
    Pozdrawiam sercecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki wystrój :) czarne płytki łazienkowe tutaj robią robotę. Niesamowite inspiracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, łazienki sztosik! Mój gust ;) Takie minimalistyczne, idealne, aby w nich odpocząć i zapomnieć o codziennych problemach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje łazienek, ale to jedna nie to. Zdecydowanie wole wnętrza w stylu antycznym i taka łazienka byłaby dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z tych inspiracji jest niesamowita, jednak bardzo elegancka. U mnie w domu niestety by się nie wpasowała w porównaniu do reszty pomieszczeń. Poza tym kabina prysznicowa z hydromasażem, którą zakupiłam dwa lata temu również nie pasowałaby do takiej łazienki. Wolę pozostać przy tradycyjnym ciepłym stylu urządzania takiego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne <3 Uwielbiam pomieszczenia urządzone w ciemnych kolorach. Uwielbiam takie nietypowe kaloryfery dlatego w mojej łazience zainwestowałam w panel na podczerwień. Super to wygląda jest praktycznie w kolorze ściany i bardzo szybko ogrzewa pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy z tych projektów trafia w moje gusta. Ale najbardziej podoba mi się kabina prysznicowa ze szkła :D Robi efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, łazienka w stylu nowoczesnym to moje marzenie! Wszystkie propozycje mi się bardzo podobają i na pewno będę czerpać z nich inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowy wystrój, widać, że masz klasę! Przepadam za takimi nowoczesnymi, minimalistycznymi projektami, które sprawiają, że każda, nawet najmniejsza przestrzeń od razu nabiera niesamowitego charakteru. Podczas remontu mojej łazienki zdecydowałam się na uniwersalny gres Indus, który można z powodzeniem stosować zarówno na podłogach, jak i ścianach. W ten właśnie sposób udało mi się uzyskać bardzo podobny efekt do Twojego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio trafiłam na łazienkę w stylu greckim. Muszę przyznać, że jest to dość oryginalny styl na aranżacje łazienki, ale totalnie nie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne propozycje na urządzenie łazienki. Marzy mi się łazienka w stylu nowoczesnym, dlatego powyższe propozycje idealnie trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat ja jestem zdania, ze sama łazienka to jedno z najważniejszych pomieszczeń w łazience. Również jak kupowałam mieszkanie od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html to już praktycznie na samym początku miałam wizję tego jak mam urządzić moją łazienkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem zdania, że sam remont został przeprowadzony wzorowo i faktycznie całość wygląda pięknie. Także jestem bardzo zadowolona z mojego remontu, który wyszedł przepięknie. Jestem bardzo wdzięczna firmie https://www.wawerbud.pl/ która cały remont u mnie przeprowadzała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również mi się takie wnętrza podobają i jak będę w tym roku robiła remont u siebie to także w bardzo podobnym stylu. Od razu mogę dodać, że doskonałej jakości materiały znajdziemy w sklepie https://artcorestudio.pl/ i ja je tam zawsze zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie są to bardzo ważne sprawy, ale ja jeszcze chcę powiedzieć, że również niezwykle istotną kwestią jest to aby wiedzieć kto może dla nas wykonać projekt domu. ja zazwyczaj w takich sytuacjach korzystam z usług https://zarzycki-architektura.pl/ i jest to bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za to uwielbiam jak w łazience są płytki imitujące drewno połączone z płytkami białymi lub z surową szarością. To chyba najlepsze połącznie płytek w łazience jakie tylko może być. Dlatego mi najbardziej podoba się pierwsza oraz czwarta łazienka. Są najbardziej w moim stylu. Są po prostu piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na jakie mieszkanie najlepiej się zdecydować? Planuję zakup ale nie wiem, na co najbardziej zwrócić uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaufany producent odpływów prysznicowych to podstawa przy wyborze odpowiednich komponentów do łazienki. Oferując produkty o wysokiej jakości, dopasowane do aktualnych trendów wnętrzarskich, producent zapewnia nie tylko estetykę, ale i trwałość użytkowania. Wybierając odpływy od renomowanego producenta, możemy być pewni, że nasza łazienka będzie nie tylko piękna, ale również funkcjonalna przez długie lata.

    OdpowiedzUsuń