expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 18 marca 2016

Zmiany




Witajcie w przepiękny słoneczny piąteczek :) Mam nadzieje ,że to słoneczko za oknem zapowiada szybką wizytę wiosny.
Dzisiaj post o zmianach mojej domowej przestrzeni. Nie wiem jak Wy ale ja szybka się nudzę i co jakiś czas musze zrobić małą ( choć w tym roku to zdecydowanie duża ) rewolucje. Remont trwał dosyć długo i cały czas jest w toku , ale już mogę Wam pokazać kilka kadrów.

Po zmianach jest minimalistycznie i dużo jaśniej . Kolorem dominującym jest szary , który już od dłuższego czasu skradł moje serce. W końcu pojawiła się cegła , która chodziła za mną od kilku lat i w końcu spełniło się moje marzenie .
Jest tak jak lubię prosto , przytulnie i jasno.
Bardzo ciekawa jestem Waszych opinii. Piszcie jak podoba sie wam Nowe – Stare wnętrze.

Pięknego weekendu Wam życzę :)








5 komentarzy:

  1. Ściana z cegły jest super, chociaż dla mnie byłaby jeszcze lepsza, gdyby była bardziej stara albo na taką stylizowana. Całość super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściana z cegły prezentuje się wspaniale. Idealne połączenie kolorów. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio wybór padł na obrazy przestrzenne do salonu i przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się aktualne połączenie. Teraz przynajmniej mam coś niestandardowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglada. ja teraz jestem na etapie urzadzani mieszkania. meble wszystkie juz kupilismy, brakuje nam tylko juz jakis dodatkow. Kolezanka polecila nam firme - https://flhf.com.pl/nasze-marki/. Bedziemy chcieli od nich zamawiac rzeczy, poniewaz podoba sa swietnej jakosci.

    OdpowiedzUsuń