expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 30 września 2015

Pora na lampy


 Dzień coraz krótszy , światła coraz mniej . Pora zaopatrzyć się w dodatkowe oświetlenie i rozświetlić ciemność :) 
Świece ,żarówki, lampiony ......

Jak radzicie sobie z szarówką za oknem  ?
 Ja uwielbiam te długie jesienne wieczory -  świece są wszędzie , a dom żyje innym spokojniejszym rytmem .

Mam dla Was kilka pomysłów z sieci na aranżacje przestrzeni , gdzie w roli głównej Lampy, Żarówki i TakieTam ...




1. Maskownica na żarówkę/ 2.Lampion Ikea  /3. Domek Na Świeczki / 4. Sznur Żarówek ./5.Lampa Stalowa 




















źródło : https://pl.pinterest.com

12 komentarzy:

  1. Bardzo inspirujące propozycje, wprost przepadam za takimi przestronnymi, jasnymi pomieszczeniami, w których dominuje ukochany przeze mnie styl skandynawski. Kilka miesięcy temu poszukiwałam idealnej lampy do mojej sypialni, moją uwagę bardzo przykuły wówczas żyrandole. Sklep internetowy, który poleciła mi moja koleżanka, posiadał w asortymencie przepiękne lampy zdobione mieniącymi się kryształami, które pięknie rozpraszały światło. Choć początkowo byłam nastawiona na zakup zupełnie innej lampy, to jednak ostatecznie zdecydowałam się właśnie na żyrandol, który okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowoczesne lampy nad stół w kształcie żarówek są po prostu cudne! Gdy tylko pierwszy raz ujrzałam je w jadalni mojej koleżanki, to od razu wiedziałam, że ja również muszę je mieć. Wymarzone lampy nabyłam w sklepie internetowym oferującym wysokiej klasy produkty w atrakcyjnych cenach. Polecam wszystkim kupować oświetlenie online, naprawdę nie ma się czego bać! Sklepy stacjonarne nie mogą pozwolić sobie na aż tak konkurencyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście samo oświetlenie w domu jest niezwykle ważne i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto je mieć dość oryginalne. Jak czytałam na stronie https://domhobby.pl/oswietlenie-led-w-domu-i-nie-tylko/ to w dzisiejszych czasach dominuje oświetlenie LED i ja również je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natomiast jestem wielką fanką stosowania oświetlenia LED i muszę przyznać, że bardzo fajnie ono wychodzi w każdym pomieszczeniu. Polecam każdemu przeczytanie wpisu https://sklep.neonica.pl/jaka-tasma-led-do-salonu gdzie doskonale opisano to jaka taśma LED do salonu będzie najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy już myślimy o oświetleniu to ja jestem zdania, że również na pewno warto jest pomyśleć o rachunkach za prąd które nas czekają. Osobiście zdecydowałem się na skorzystanie z https://poprostuenergia.pl/prad-dla-domu/ i teraz wiem, że było warto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Samo posiadanie ładnych lamp na pewno jest czymś ważnym i muszę przyznać, że ja niestety nie znam się na podłączeniach. Właśnie dlatego zawsze do takich prac wzywam fachowców. Bardzo podoba mi się współpraca z elektrykami http://elektryka.wroclaw.pl/ którzy znają się na tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto jest jeszcze wspomnieć, że podłączenie takich lamp na pewno nie jest trudne ale ja raczej staram się nie wykonywać prac z prądem elektrycznym. W takiej sytuacji wiem, że wezwanie elektryka z https://elektrycy.warszawa.pl/ jest doskonałą sprawą i muszę przyznać, że warto jest takich fachowców brać do tego typu prac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie bardzo istotną kwestią jest to aby wiedzieć komu zlecić te wszystkie podłączenia i ja również na tych elementach do niedawna się skupiałam. Dziś już wiem, że za każdym razem można liczyć na elektryka z http://elektryk.i-lodz.pl/ i jego każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elektryka to niezwykle istotny element w naszym codziennym życiu, dlatego warto postawić na profesjonalne usługi. Firma Anluks to zespół wyspecjalizowanych elektryków, którzy wykonają swoje zadanie z najwyższą starannością i precyzją. Odwiedź stronę http://anluks.pl/, aby poznać szeroki zakres usług, które oferują. Z Anluks masz pewność, że Twoje instalacje elektryczne są w dobrych rękach.

    OdpowiedzUsuń