expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 10 września 2015

Fit Weekend nad Popradem



Od dawna marzył mi się babski weekend , a marzenia spełniają się tylko wtedy gdy się je zaplanuje . Gdy znalazłam wydarzenie Fit Weekend w Piwnicznej skrzyknęłam kilka przyjaciółek i wspólnie zaplanowałyśmy wyjazd . Data wyjazdu idealnie zbiegła się moimi urodzinami .
Dziś przedstawiam Wam przepiękne wnętrza  Hotelu Piwniczna, w którym było mi dane spędzić ostatni weekend. Hotel jest pięknie urządzony i dodatkowo urokliwie połażony nad brzegiem Popradu . Regionalne dodatki zdecydowanie podbijają urok tego miejsca.
Zdjęcia , które Wam prezentuje pochodzą ze strony hotelu ,ale stwierdziłam ,że moje nie oddają uroku miejsca ,a warto je Wam pokazać .
Sam Fit Weekend był organizowany przez firmę szkoleniową i trenerkę Adriannę Palke .
Dla mnie niestety było trochę za mało ruchu zwłaszcza z trenerką , która firmowała wydarzenie. Miałam poczucie ,że organizatorki były już zmęczone comiesięczną imprezą i brakowało mi energii , którą miałam nadzieję  się zarazić .
Sam pomysł weekendu sportowego połżczonego ze zdobywaniem wiedzy na temat zdrowego odżywiania i szkolenia motywacyjnego jest świetny i bardzo Wam polecam tego rodzaju imprezy Warto wyrwać się z domu i zrobić coś dla siebie .

















żródło : www.hotelpiwniczna.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz