expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 14 czerwca 2015

Z wizytą na Festiwalu Wnętrz




Weekend to taki fajny czas kiedy bez pośpiechu mogę odwiedzić miejsca pełne inspiracji .
 W sobotę wybrałam się do Krakowa na Festiwal Wnętrz . 




Moją uwagę  przyciągnęły przepiękne i unikatowe drewniany stoły Wood Accent.



Jako mama przepadłam na stoisku z tapetami interaktywnymi do kolorowania i rysowania firmy dekorami.pl   ( można zmyć i malować ponownie ;)) oraz zabawkami z tektury  Wytwórni od Rzeczy. Myślę ,że w dzisiejszych czasach kiedy dzieciaki są zasypywane mnóstwem gotowców fajnie podrzucić im coś co rozwija ich kreatywność . Jeżeli macie ochotę zobaczyć więcej to zaglądnijcie tutaj.


Kocham takie chwilę kiedy uśmiech nie schodzi z twarzy bo co rusz w oko wpadają piękne przedmioty. 











Ciekawa jestem co Wam najbardziej wpadło w oko podczas przeglądnia moje relacji . 

Weekend powoli się kończy więc życzę Wam leniwego wieczoru i fajnego wejścia w nowy tydzień. 
Uściski i do napisania !
Ola 

9 komentarzy:

  1. fajne te drewniane blaty zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Madziakowo - przepiękne połączenie drewna i nowoczesności .

      Usuń
  2. Oj tak zdecydowanie się tam działo dużo fajnego. Ja byłam w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobało stoisko z metaloplastyką StudioViali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za ładne zdjęcie żarówek i lamp z naszego stoiska. Pozdrawiamy http://epiclight.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle fajnych rzeczy ja bym nie wiedziała w którą stronę patrzeć. <3 Aranżacja wnętrz mając do dyspozycji tyle pięknych ozdób to prawdziwa przyjemność.

    OdpowiedzUsuń