expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 25 czerwca 2015

Szary rządzi


Czy zastanawiacie się czasem dlaczego ściany w Waszym domu mają taki, a nie inny kolor ?
Dlaczego rok temu zielony był super , a dziś nie wiesz skąd pomysł  ,aby ściany wymalować ZIELONYM ??? :))
Też się zastanawiam i na razie nie znam odpowiedzi ;)
Ale wracając do wyzwania Uli z bloga SenMai w którym biorą udział dziś zajmę się moim ulubionym kolorem  czyli SZARY W DOMU

Niektórzy powiedzą ,że to nudny kolor , ale wg mnie jest klasyczny i neutralny .Jest świetnym tłem do wyeksponowania innych barw.
Zresztą koniec pisania sami zobaczcie ...












A jeżeli macie ochotę zobaczyć moje domowe szarości zapraszam tutaj. Wiecej tez szarych inspiracji w sypialni zobaczycie w moim poprzednim poście Spać Spać Spać.  Pięknego popołudnia :)

9 komentarzy:

  1. Chciałybyśmy kiedyś zamieszkać w pomieszczeniu na styl skandynawski. Biel i szarość idealnie by się tam wpasowały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powoli się przekonuję do tego koloru. Zyskuje u mnie klasę. Zarówno we wnętrzach, jak i na ubraniach. Ale muszą być kolorowe dodatki :) Jestem zachwycona drewnianymi stołami, które tutaj zaprezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten szary jest piękny i pozwala na wydobycie kolorów i ciepła z innych przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym zielonym to trafiłaś, mam taki w sypialni. Co ja wtedy myślałam? Lubiłam go, lubię do dziś, ale trudno z nim wytrzymać na dłuższą metę. Uwielbiam szary! Dobrze komponuje się z zielonym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja właśnie wiedziałam o Tym Twoim zielonym ;) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Szary dodaje takiej tajemniczości. Podoba mi się ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do nas
    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń