expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Pomysł na mały balkon




Sezon balkonowo ogrodowy trwa na dobre więc podrzucam Wam kilka pomysłów na stworzenie przytulnej przestrzeni pod gołym niebem. 

Małe balkony wbrew pozorom to bardzo trudna przestrzeń do aranżacji. 
Jak na kilku metrach zmieścić doniczki, krzesła,  stolik, kwiaty, zioła ...? 


Okazuje się, że można, oto kilka przykładów.





















ZDJĘCIA:  Pinterest



Jak Tam Wasze balkony? Tworzycie na nich dodatkową przestrzeń czy może nie
 zawracacie sobie tym głowy?



Do  napisania
     Ola :)


8 komentarzy:

  1. ja właściwie nie miałam urządzać balkonu, ale oglądając blogi i takie właśnie inspiracje jak pokazałaś, zmobilizowałam się i miejski ogródek powstał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Aniu . Ja uwielbiam zieleń i bardzo się cieszę ,że mam kawałeczek ogródka i mogę cieszyć się swoim zielonym azylem .

      Usuń
  2. świetne inspiracje!
    Już nie mogę się doczekać kiedy mój taras zacznie jakoś wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu życzę aby jak najszybciej bo lato za rogiem :)

      Usuń
  3. Pięknie! :) Żałuję, że nie mam balkonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga proponuje znaleźć przyjaciół z balkonem i wpraszać się na popołudniowy relaks ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jejku, jak ja uwielbiam takie wnętrza/przestrzenie... - ten klimat, plecionki, kwiaty, podusie, konewki. :)
    Roooozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń