expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 11 czerwca 2015

Rowerowy Lans czyli jak podrasować rowerowe wycieczki





Sezon rowerowy trwa ....
Wszyscy wiemy, że ruch to zdrowie i fajnie ,że coraz więcej Polaków pokochało aktywność fizyczną.
Ja oprócz biegania  bardzo lubię jazdę na rowerze i to tak BARDZO, że rowery mam dwa :)
 Jeden na górskie wycieczki, drugi do jazdy miejskimi alejkami. 
Oba kocham za wolność i wiatr nam włosach ...


Dobry rowerzysta wg mnie powinien być wyposażony w kask, dzwonek, oświetlenie i dobre
 hamulce :) 
Ale, że ja bardzo lubię upiększać rzeczywistość mam dla Was  kilka rowerowych Gadżetów.





Wszystkie akcesoria w  znajdziecie sklepie internetowym  Ambasady Rowery
1. 4.  Zapięcia Rowerowe  2.  Dzwonki  3.  Koszyki  5.  Sakwy



Kolejne Odkrycie to Sklep  BikeBelle
1. 5.  Sakwy  2.  Stylowe Kaski  3.  Koszyki  4.  Lampki




Jak jeszcze nie trafiliście  na wymarzone dodatki rowerowe do zażyjcie do sklepu  LoveloShop


Wolicie rower w wersji minimalistycznej CZY jednak na bogato?


Życzę Wam wspaniałego dnia i pięknych planów weekendowych :) 

1 komentarz:

  1. Wygląd jest ważny, ale widoczność najważniejsza. Folie odblaskowe w postaci pasków czy naklejek na rowery są bardzo przydatne. A jak nie na rower to chociaż na ubranie ;)

    OdpowiedzUsuń