expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 16 września 2014

Bo warto mieć marzenia


" Bo warto mieć marzenia - doczekać ich spełnienia"




Marzenia dają energie do działania i pozwalają  cieszyć się każdą chwilą , a te zapisane i uświadomione mają dużą szanse na spełnienie.
W marcu na mojej "liście marzeń"( a tak na marginesie kto ma listę marzeń ?)  wylądował maraton w Rzymie - konsekwencją tego marzenia był również półmaraton-  bo nie da się od razu przebiec 40 km (  niestety ;))   i tym sposobem na liście pojawił się również półmaraton.

W niedziele w Tarczynie udało mi się ukończyć swój pierwszy w życiu półmaraton 21 km w 2h 17 minut :)
Było ciężko ,a nawet bardzo ciężko bo zamiast wrześniowego chłodu lał się żar z nieba , ale dałam radę i jestem szczęśliwa. Przekonałam się ,że mogę osiągnąć wszystko , a kluczem do sukcesu jest decyzja , a potem już praca nad sobą aby z każdym tygodniem zrobić coś co przybliża do celu .
 Nie zapominajcie o sobie w tym zabieganym świecie .
 Każde marzenie które spełnicie doda Wam skrzydeł  i pozwoli cieszyć się codziennością .
Spełniania marzeń Wam życzę .
Ps. Szczególne podziękowania dla moich wiernych kibiców :) Bez Frania i Piotrka na mecie sukces nie smakowałby tak samo :))

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz