expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 9 grudnia 2014

Czas na prezenty




Zastanawiacie się nad świątecznymi prezentami ? 
Mam dla was kilka pomysłów. 
Moje typy to prezenty z duszą robione na małą skalę za nieduże pieniądze . 


Pierwsza propozycja to zabawny kalendarz od  NelaHomeDecor
Taki kalendarz rozweseli każde wnętrze. 



Anitasienudzi znajdziecie filcowe cuda, które wywołują uśmiech dnia codziennego  min.etui , kubraczki na kubki , notesy .... 




Sklep niedawno przeze mnie odkryty DecorIsland posiada w swojej ofercie zabawne postery i piękne drewniane dodatki. 




 Fandoo zauroczył mnie  zabawnymi  podkładkami , ale znajdziecie tu wiele przedmiotów użytku codziennego w niecodziennej odsłonie .

Wszystkie zdjęcia pochodzą z w/w  sklepów .


I jak Wam się podobają moje propozycje ? 
Mam nadzieję ,że ułatwią Wam prezentowe decyzje . 
Pozdrawiam :)) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz