expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 19 sierpnia 2014

Kolejka Bieszczadzka i Chata Wędrowca

Tegoroczne wakacje obfitują u Nas w wyjazdy. 
W tym tygodniu zaliczyliśmy kolejną atrakcje w Bieszczadach - kolejkę Bieszczadzką . Sam przejazd troszke mnie rozczarował  :(  spodziewałam się pięknych widoków z którymi kojarzą mi się Bieszczady ,a niestety spora cześć trasy prowadzi bezpośrednio przy drodze więc widoczki takie sobie . 
Sama historia kolejki jest bardzo ciekawa i zainteresowanych odsyłam do strony http://kolejka.bieszczady.pl/category/kolejka/bieszczadzka-kolejka/ . 
Na pewno warto  odwiedzić samą stacje w Majdanie,  która jest bardzo fajnie przygotowana , można zobaczyć stare ciuchcie ,a także spróbować regionalnych pyszności .
Z Cisnej jest "rzut beretem" do Wetliny i "Chaty Wędrowca" czyli magicznej karczmy u podnóża Połoniny Wetlińskiej.
Jedzenie jest przepyszne , wystrój cieszy oko , a dodatkowo można zaopatrzyć się w przepyszne konfitury robione przez właścicieli.
 Magiczne miejsce na mapie Bieszczad - Zdecydowanie Polecam :) 















3 komentarze:

  1. popiskuję z radością i macham łapkami! tydzień temu wróciłam z familią z Bieszczadów :-) Kolejka jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła (acz fajnie, że jest), ale za to naleśniki w Chacie... eh.. :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak naleśniki mają wielbicieli :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń