expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 3 grudnia 2014

Domowe dodatki i takietam




Lubię domowe dodatki - to one  robią klimat domu , a także rozweselają codzienność . 

 Dziś sesja moich ostatnich zakupów w nowo odkrytych sklepach  Pepco i Kik.
Jakoś nie miałam okazji wcześniej tam bywać, a okazuje się ,że to duży błąd bo za nieduże pieniądze można kupić fajne dodatki . 
I tak z Pepco trafiły do mnie  poszewki na poduchy, a w Kik-u podbiły moje serce urocze gwiazdki i szara poducha z napisem Home.
W listopadzie nie mogłam się oprzeć drewnianym dodatkom z DecorIsland i tym sposobem trafił do mnie zabawny kalendarz, napis cook i &.









Ciekawa jestem kiedy u Was pojawiają się pierwsze dekoracje świąteczne . Ja już przebieram nóżkami na strojenie domu i powoli ozdabiam swoje wnętrza. 

Dobrej nocy Kochani :) 







1 komentarz: