expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 22 lipca 2015

Pokój dla chłopca cz II


 Dziś mam temat , który na pewno zainteresuje mamy dzieciaków wybierających się od  września do szkoły . 
Jak niektórzy wiedzą jestem na etapie przygotowywania się do zmian pokoju mojego 5 - latka . Moje pierwsze inspiracje znajdziecie  tutaj
Jednego jestem pewna motyw przewodni to biel i szarość  . Reszta na razie się kształtuje . 
Pokój Frania nie zmieniał się ( poza  łóżkiem ) odkąd pojawił  się w naszym domu . Nadal to błękitne ściany i drewniane meble .  Pora na zmiany bo to już duży facet i błękity do niego już dawno nie pasują ;)  . 


A Wy co myślicie - jak powinien wyglądać pokój 5- cio letniego chłopca , który powoli zacznie wkraczać w świat nauki i szkoły ?

















6 komentarzy:

  1. Regał jak tęcza? Wow! Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś wie gdzie można kupić taki regał tęczę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Regał tęcza naprawdę genialny pomysł! Myślę, że na zamówienie taki regał zrobi każdy stolarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. regał tęcza fajny, ale czy funkcjonalny ? jak dziecko ma tak wysoko coś sięgnąć ? dzieci powinny mieć dostęp do książek zabawek w zasięgu swojej ręki

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne propozycje aranżacji pokoju dla chłopca w każdym wieku. osobiście bardzo podoba mi się ten czarno biały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urządzanie pokoju dziecięcego nie jest łatwym zadaniem dlatego takie inspiracje mogą być znacznym ułatwieniem dla rodziców. Na pewno o zdanie trzeba zapytać dziecko - nawet Ci najmniejsi są w stanie powiedzieć już co im się szczególnie podoba i jak widzą takie wnętrze.

    OdpowiedzUsuń