expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 29 grudnia 2013

Biegowo Weekendowo

Większość z nas właśnie teraz robi podsumowanie mijającego roku i postanowienia na 2014r.
Jeżeli należycie do tego grona zachęcam do wpisania na listę planów - " CZAS DLA SIEBIE" :)
Nie wiem jak u Was, ale dla mnie w natłoku obowiązków dom , praca , dziecko itd. bardzo trudno było wygospodarować właśnie czas tylko dla siebie do czasu kiedy wkręciłam się w bieganie :)

I wszystkie zapracowane mamy oraz tatusiów zachęcam do znalezienia dla siebie magicznych 30 minut .
Ja staram się biegać raz w tygodniu wiem ,że jak na biegacza to mało ,ale ja biegam dla siebie .
Włączam Muzykę która daje mi energię na cały tydzień wybieram miejsca w których podziwiam piękne widoczki i biegnę przed siebie .....Po tych 30 minutach ruchu micha mi się cieszy :)w głowie kotłujące myśli wracają do odpowiednich szufladek  i nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba .
Biegając czujesz wolność i masz satysfakcję ,że robisz coś dla siebie

Poniżej kilka fotek z mojej dzisiejszej  biegowej wycieczki .
A Wy robicie postanowienia noworoczne ?



















Zimą też się super biega .... - nie ma robali :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz