expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 21 listopada 2014

Kalendarz Adwentowy




Kochani jak się będziecie nudzić w weekend to mam dla Was kilka pomysłów na wykonanie kalendarza adwentowego . 
Ostatni dzwonek dla tych którzy lubią takie zabawy . 
Radość w oczach Waszego malucha przy otwieraniu kolejnej torebki .... będzie nagrodą za czas poświęcony na wykonanie własnoręcznego cuda. 
Dla dorosłych tez mam kilka propozycji ,ale może niech nie opróznają codziennie wykonanych butelek ;) 
Zapracowane mamy niech się nie dołują dla nich też jest podpowiedź w tym poście . 
Pięknego weekendu dla wszystkich :) 











Takie pomoce znalazłam na blogu Minidrops jeżeli macie ochotę skorzystać to autorka chętnie się nimi dzieli  klik










Obiecałam ,że wersja dla dorosłych też sie pojawi ;)




I coś dla zapracowanych mam. 
Zaglądnijcie na stronę Tchibo (klik)
Znajdziecie tam gotowce takie jak poniżej . 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz