expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 25 sierpnia 2015

Duże Obrazy




W małych mieszkaniach często  boimy się wieszać wielkich obrazów - to mieszkanie pokazuje jak pięknie się prezentują i wcale nie przytłaczają swoją wielkością . 
Mieszkanie łączy to co lubię najbardziej czyli  neutralną podstawę  ( ściany , zasłony , meble )  połaczoną z mocnymi akcentami kolorystycznymi w dodatkach . 
Co powiecie na takie połączenia ? 
Pięknego Tygodnia :) 


















żródło : http://alexanderwhite.se

2 komentarze:

  1. to NIE jest małe mieszkanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam duże obrazy, ale dopiero stosunkowo niedawno odkryłam, że na rynku funkcjonują firmy wykonujące obrazy ścienne na zamówienie! Postanowiłam skorzystać z takiej oferty i teraz moją ścianę w salonie zdobi mój ukochany obraz van Gogha. Wszyscy odwiedzający mnie goście są przekonani o tym, że moją ścianę zdobi fototapeta, malunek ten jest bowiem aż do tego stopnia realistyczny.

    OdpowiedzUsuń