expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 17 października 2015

Białe ściany , tapeta i kolor na poduszkach


Dawno nie było na blogu kolorowego mieszkania :) 
Niby białe ,ale bije z niego ciepełko . Kolorowe poduszki na kanapie ocieplają przestrzeń . Ciepłe światło sprawia ,że wnętrze przyciąga i chce się tu być . 
W tapecie z kolorowymi ptakami zdecydowanie się zakochałam - nadaje wnętrzu chcarakter jest zabawna i pięknie się prezentuje . 
Jak Wam się podoba ? 




























źródło : alexanderwhite.se

11 komentarzy:

  1. Oglądając te aranżacje poszczególnych pomieszczeń, można śmiało stwierdzić, że biel idealnie sprawdza się w każdym wnętrzu. Przy tym sprawia wrażenie, że jest ono świeże, dopiero co urządzone. Świetne pomysły na aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo, iż dla niektórych biel kojarzy się z surowością i klinicznością wnętrz uważam, iż pokazana aranżacja jest bardzo udana. Biel została przełamanya bardzo umiejętnie kolorem dodatków zachowując jasność lekkość i przestrzenność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne mieszkanie, uwielbiam takie eleganckie wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna jest ta tapeta :) Idealnie pasuje do takiego białego stylu. Mnie kusi taka jedna fototapeta do kuchni pod szkło. Jestem w trakcie remontu i chętnie widziałabym taką tapetę w mojej kuchni. Wygląda to bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale świetnie to wygląda. Chyba w końcu muszę się skusić na fototapetę do salonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ta tapeta w liście jest genialna. Koniecznie muszę taką kupić ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać dobrze dobrana kolorystyka we wnętrzu potrafi naprawdę bardzo dużo zmienić. Ja mam u siebie również bardzo ciekawe tapety kupowane w https://dekoma.eu/pl/ w sumie w zestawie z dywanem. Pamiętam doskonale, że najbardziej podobał mi się fakt, iż mogłam sama sobie wszystko zaaranżować i zaprojektować od początku do końća.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia Morawska16 grudnia 2019 22:04

    Ja już od pewnego czasu jestem wielką zwolenniczką tapet i jeżeli tylko mam możliwość to oczywiście je kładę na każdej wolnej ścianie. W sumie tapety w sieci teraz jest dość sporo i tylko od nas zależy na jaki motyw czy kolor się zdecydujemy. Nie dość, ze są one bardzo wysokiej jakości to jeszcze ich wytrzymałość naprawdę mnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie na tych ścianach zbyt dużo się dzieje. W nowym mieszkaniu stawiam na białe ściany. Wzory na ścianach po kilku miesiącach mi się nudzą i konczy się na przemalowywaniu mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybierając usługi remontowe, warto zwrócić uwagę na doświadczenie firmy. Na przykład, https://www.wawerbud.pl/ ma wieloletnie doświadczenie w branży, co pozwala im na realizację nawet najbardziej skomplikowanych projektów.

    OdpowiedzUsuń