expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 20 października 2015

Monachium


Macie ochotę zobaczyć jak wyglądał nasz krótki pobyt w Monachium ? 
Pretekstem do tej wizyty był jak już wiecie z poprzedniego wpisu (klik) maraton w którym udział brała moja druga połówka . 
Powoli te jesienne maratony stają się naszą tradycją :) Jeżeli macie ochotę zobaczyć jak nasz biegowy wypad wyglądał w 2014 roku to zaglądnijcie do wpisu  Biegusiem przez Lucerne
W Szwajcarii byłam tylko kibicem w Monachium chciałam poczuć tą niesamowitą atmosferę i pobiegłam w dystansie na 10 km . Bieg był fantastyczny , a ostatnie okrążenie na stadionie zostanie ze mną na długi czas . 
Ciekawa jestem czy zaglądają tutaj jacyś biegacze ? 
Jeżeli tak to proszę się ujawnić :) 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz