expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 3 stycznia 2014

Czekając na śnieg

Święta Święta i po świętach .....
Ze smutkiem rozstaję się z magią grudnia. Czekanie na te wyjątkowe dni roku , przystrajanie domu, pichcenie, wybieranie prezentów  i moja ulubiona piosenka De Su  ( co roku mnie zachwyca i skłania do refleksji )

"A kto wie, czy za rogiem 
Nie stoją Anioł z Bogiem? 
I warto mieć marzenia 
Doczekać ich spełnienia. 
"Jeśli zrobisz ten właściwy krok 
Zanim znów upłynie życia rok 
To wszystko będzie tak jak trzeba 
Z udziałem lub bez udziału nieba. "

Najfajniejsze dla mnie chyba właśnie jest czekanie i w związku z tym teraz czekam na.... śnieg .Należę do tego grona , które bardzo lubi śnieg mimo ,że jestem sporym zmarzluchem  .
Tęsknie do białego widoku za oknem  , bałwanem i sankami mam nadzieje, że lada moment spadnie śnieg i będzie można planować zimowe ferie.
Marzy mi się  pojeździć na nartach a potem grzać się w przytulnym wnętrzu z kominkiem w towarzystwie przyjaciół i rodzinki . I nie mam nic przeciwko temu aby to wyglądała tak jak na zdjęciach poniżej :) a Wy też macie ochotę ??????




























A to kilka fotek zimy 2013r ciekawe jak będzie zima 2014 ? już nie mogę się doczekać :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz