expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 12 marca 2014

Szybki obiad

Dawno nie pisałam o swoich odkryciach kulinarnych  :) Dziś prosta i szybka potrawa z udziałem szpinaku ? Szpinak to moje niedawne odkrycie . Jakoś do tej pory rzadko gościł w mojej kuchni ale że zmieniając sposób odżywiania sięgam po coraz to nowe przepisy. 
Najczęściej dodaje szpinak go do soków warzywnych , ale od czasu do czasu wyczarowuje szybkie i proste dania z jego udziałem.


MAKARON ZE SZPINAKIEM 

150 g makaronu
150 g szpinaku
200 g parmezanu
masło, oliwa
pomidorki cherry
przyprawa do dań z makaronu , oregano 
sól, pieprz





Świeży umyty Szpinak podsmażyć na maśle ok 1 minuty tak aby nie stracił koloru. Mieszamy doprawiamy solą i pieprzem . Przekładamy na sitko i odcedzamy.
Pomidorki cherry na pół  i podsmażamy na oleju. Doprawiamy solą , pieprzem,   oregano. Pomidorki smażymy krótko żeby się nie rozpadły. Przekładamy na sitko do szpinaku. 
Gotujemy makaron al dente , doprawiamy przyprawą do makaronu  , łączymy z pomidorkami i szpinakiem , dodajemy parmezan i wcinamy :) 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz