expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Pokój dla chłopca


Poszukiwania inspiracji do zmian w pokoju Frania trwają nadal .
Przeszukuje zasoby internetu i znajduje takie cuda :) Mam nadzieję ,ze Wam się spodobają , a co niektórzy podpatrzą rozwiąznia dla swojej pociechy .
Fajnego tygodnia Wam życze :)







żródło zdjęć: homedomoweinspiracje.blogspot.com


A poniżej pare ozdób , które już znalazły miejsce w pokoju Frania



1/2/3/7 Pojemnik Lego  4.ABECADŁO - Plakat 5. Komplet Pościeli 6. Plakat MOON

4 komentarze:

  1. Cóż za świetne inspiracje ;0 Fajnie, że tu trafiłam ;) Jestem na etapie urządzania pokoju chłopięcego i brakuje totalnie pomysłów. Sporo się zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, propozycje są naprawdę ciekawe ;) Muszę chyba coś zmienić w pokoju mojego Krzysia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale genialne propozycje ! Super, że tu trafiłam, ponieważ planuje z mężem aranżację pokoju dla naszego chłopca, ale brak totalnie jakichkolwiek pomysłów, ale pokój z drabiną i mapą jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne propozycje aranżacji pokoju dla chłopca ;) Wszystkie są przemyślane, funkcjonalne i przepięknie wyglądają. Każdy maluch i nie tylko maluch byłby z takiego pokoju bardzo zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń