expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 5 sierpnia 2015

Sypialnia - Przegląd



Dziś mam dla Was przegląd wszystkich sypialni , które pokazały się w mieszkaniowych inspiracjach .  Mam nadzieję ,że znajdziecie wśród nich  inspiracje do swoich mieszkań . 
Wesołego popołudnia :) 















No a jak stworzycie już wymatrzoną sypialnie to mam podpowiedź gdzie znajdziecie piękną oryginalną pościel i wyjątkowe piżamki :)



Wszystkie przedstawione powyżej komplety pościeli znajdziecie w serwisie PAKAMERA, a po piżamki zaglądnijcie do sklepu LUNABY



żródło:http://lunaby.com

6 komentarzy:

  1. W takich wnętrzach aż chce się mieszkać. Podoba mi się szczególnie ta pierwsza aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się antresola dodaje to COŚ . Pozdrawiam i dzękuje za wizyte.

      Usuń
  2. Pierwsza aranżacja rządzi! Ta mini antresola stwarza ogromne możliwości, nie tylko do przechowywania garderoby :) Ściana z cegły jest wspaniała, dzięki zróżnicowanym odcieniom wygląda surowo i oryginalnie. Zauważyłam też, że łóżko jest zrobione z palet (a może tylko je imituje) i pasuje do tego wnętrza jak dłoń do rękawiczki. Moją uwagę przykuła też aranżacja bardziej przytulna i kobieca – z tapicerowanym łóżkiem i widocznymi belkami. Pobielone drewno, zwłaszcza w takiej postaci jest niesamowicie klimatyczne. Te dwa wnętrza genialnie oddają ducha mroźnej Skandynawii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te aranżacje sypialnie dębowe podobają mi się najbardziej. Mają w sobie coś co mnie do nich przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie klasyczne kolory od zawsze mi się podobały. Do tego można dokupić praktycznie dodatki w każdych barwach i też będzie to wyglądało naprawę dobrze. Ostatnio tutaj widziałam całkiem fajną pościel. Do takiego wnętrza idealnie będą pasowały jasne kolory.

    OdpowiedzUsuń