expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 20 stycznia 2014

U mnie wiosna

Wiosna to czy jeszcze zima ?
Słucham prognozy i mówią ,że w Polsce zima ,ale u nas ani grama śniegu ? :(
Mój dom zawsze zmienia się razem z porami roku ,ale w tym roku zaglądnęła w moje 4 ściany zdecydowanie wcześniej niż w kalendarzu .
Jakoś te wszystkie czerwienie i świąteczne dodatki gryzą mi się z tym co za oknem więc w weekend pochowałam już wszystkie oznaki zimy i prym wiodą tulipany, błękity i róże.
No i teraz czekam na śnieg.......  bo jak znam życie to po tych zmianach przyjdzie szybciej.
No cóż pogoda podobno jest jak kobieta - zmienna :)






















2 komentarze:

  1. zima... chociaż zazdroszczę Ci tej Twojej wiosny:) Muszę przytargać do domu jakieś świeże kwiatki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) i tak jak przypuszczałam gdy w domu zrobiła sie wiosna za oknem rozgosciła się zima :)

      Usuń