expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 31 stycznia 2014

Zajawka na zmiany trwa

 Moja zajawka na zmiany nawyków żywieniowych trwa.....
Co prawda mój organizm nie daje oznak ,że jest mega szczęśliwy, ale też nie czuje aby nie był ....
Za to ja jestem z siebie dumna ,że wreszcie plany wprowadzam w życie ( choć nie ukrywma troche czasu na to trzeba wygospodarować i to jest najtrudniejsze).

Moje odkrycie  ostatnich tygodni to soki warzywne są mega pyszne ( zawsze wydawało mi się że są ble ,ale bardzo się myliłam są przepyszne) 
Kilka przepisów do wypróbowania poniżej.



Soki 
Na Czerwono 
2 jabłka
1/2 buraka
1/2 cytryny



Na Zielono 
2 duże zielone ogórki
3 spore jabłka
1 cytryna
pół Pęczka zielonej pietruszki
garść szpinaku
1-1.5 cm korzenia świeżego imbiru


no i chlebek na własnym zakwasie ( przepis na zakwas i chleb ze stronki  http://www.akademiawitalnosci.pl/chleb-orkiszowy-na-mlodym-zakwasie-ktory-zawsze-sie-udaje/)


Jest pyszny , a gdy sie piekł zapach w domy byl fantastyczny . 

Udanego weekendu :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz